18 Mei 2013

Hijab Moden Tabarruj ?

السلام عليكم sahabat. Moga tiap-tiap hari kalian ceria dan berfikiran positif!!! :)

Hari ini topik yang ingin saya kongsi bersama ---> tentang 
::Perihal Wanita Muslim Zaman Sekarang:: 

  • Isu ttg Hijab Moden skang mmg menjadi topik hangat utk saya, sbb telah muncul pelbagai Hijab Moden yg versatile btw sya pn suka :) Bagi saya sendiri lah Hijab Moden skang terlalu menarik perhatian, tak dinafikan :) mmg la cantik, tapi lebih baik kita pakai pada yg حلال bagi kita :) yg setuju ngan saya terima kasih, mana yg tak setuju ngan saya Maaf saya Pohonkan.  
  • Hurmmm ..... O___o apa ketegori Hijab Moden sekarang --> Belahan yg ketat, jarang, terdapat manik, ropol serta berwarna terang. Confirm mmg tertarik, menarik perhatian yg memandang... wuhuuu!!! da cantik pandang lew kan. Kesan usaha dari menelaah buku agama sedikit sebanyak membantu saya tahu ttg perihal menjadi wanita Muslim :) 
  • Tabarruj adalah memperlihatkan perhiasan, keindahan dan bahagian tubuh di mana واجب ditutup oleh وانيتا .Memperlihatkannya ditegah oleh yg Esa, dikhuatiri mengundang syahwat golongan للاكي .  
  • IN SHA ALLAH kejayaan akan wujud jika hati kita ikhlas KeranaNya :) Doa utk diri saya sendiri dan para sahabat wanita di luar sana yg tgh berusaha berubah dan tergerak ke arah kebaikan Doa saya Alhamdulillah teruskan dan sentiasa dekatkan diri kepada yg Mahmudah. Jangan ليك& الڤا                                                                        
  • "Sikit-sikit lama-lama jadi bukit, bergerak membuat sesuatu kebaikan adalah lebih baik dari tidak berbuat apa-apa" ^____^ 

sama-sama usaha :)
Label

Tiada ulasan:

Catat Ulasan