15 Mei 2013

Rezeki Allah SWT

السلام عليكم rakan-rakan, moga kehidupan kalian dirahmati OlehNya ^_^

  • الحمدلله Syukurnya saya hari ini, bila duk fiki2r balik..hehe mmg tak sangka terbinanya ruang blog yg hasilnya spt skang ni (mmg gembira) dr kesan rajin duk godek2 sana sini lah شكور :)  
  • Saya ni tak la berlajar tinggi mana, tp sya bersyukur sgt2 sbb kesan dr pengalaman hidup saya dan org lain buatkan saya fikir dan fikir yg kehidupan ni perlu dinikmati sepenuhnya dengan fikir secara positif bukan negatif ekk, setiap hari kena fikir apa matlamat yg nk dikejar.. berpada2 jgn ليك & الڤا tau .. Fardhu Ain dan Kifayah tu paling atas sekali         <huhu... pandainya nasihat kt org kan> :) 
  • Hasil terkesannya, rasa inisiatif nk buat blog lg bgus dan ilmu yang bermanfaat In Sha Allah, Keyakinan, usaha dan sabar juga wajib dipupuk dalam semua aspek kehidupan, الله jangan dilupa..Haa...ingat tu.. klu tak xakan terjadi Rezeki nikmat berblog ni. :)
  • Saya berharap ruangan akan datang lebih bermanfaat bagi yg menatap blog saya ni... saya akhiri ruang "Rezeki Allah SWT" dgn شكور & الحمدلله dgn rezeki yg diberi OlehNya. 
Jaga diri dan jangan ليك & الڤا dengan tanggungjawab kita kepadaNya. :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan